Sider

søndag den 4. december 2011

Lidt nyt fra symaskinen

Det er ved at være nogle dage siden, der har været nyt på bloggen, men jeg har haft et par sygedage, været til bagedag med svigerfamilien og andre ting, der har fyldt dagene ud, jeg har dog fået lavet lidt krea ind imellem.
Denne kjole har Johanna bestilt, jeg synes det er en smule tidligt hun begynder at bestille når hun nu kun er 2½ år, men ikke desto mindre sagde hun en dag til mig: "Mor jeg vil altså gerne have en smølfekjole" så det måtte hun jo have....





Og så havde min mands søster fået et gavekort på to puder i fødselsdagsgave og dem havde jeg så med til hende på bagedagen



Glædelig 2. søndag i advent til jer alle!

6 kommentarer:

  1. IHHHH imponerende, sikke en skøn kjole - DEN kan kun falde i "go´ jord" hos lillepigen :-)

    SvarSlet
  2. Hold da op nogle finde ting du laver, og sikke en skøn samling af stof du har, bytter du også stof?

    Kh Sara

    SvarSlet
  3. De laver altså sååå fine sager, kjolen er bare skøn. Mange tak for stoffet, jeg viser det på bloggen i dag og linker til dig, håber det er ok.

    SvarSlet
  4. Super sød kjole :) Jeg kom lige forb og melder mig som fast læser nr. 100 :)
    Kh.

    SvarSlet
  5. Supoer fed kjole og lækker farvesammensætning... Den må da have skabt gode point på pluskontoen til moren...

    Vh Rikke

    SvarSlet
  6. Helle: tak for det og ja hun var ganske begejstret

    Sara: tak skal du ha´ jeg bytter også stof ja, men jeg har købt lidt rigelgt på det sidste så har både lidt mangel på finanser og plads, så lige nu sælger jeg mest

    Jeanett: tak skal du ha´ og godt du kunne bruge stoffet, selvfølgelig må du gerne linke

    Lena: velkommen og tak

    Rikke: tak for det, den gav helt klart gode point, det er med at nyde så længe det stadig er forholdsvis let at få plus-point

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...