Sider

tirsdag den 21. februar 2012

Disney stof

Jeg har lige fået et stykke skønt Disney vintage stof hjem med posten fra USA, Mickey Mouse, Anders And og mange flere af de kære Disney figurer der maler med regnbuens farver, motiverne er rimelig store.
Jeg har sat lidt af det til salg i min Etsy Shop


Jeg har ikke energi til de helt store kreative udfoldelser lige for tiden, efter at være startet "på arbejde" (praktik som jeg skrev om i forrige indlæg) lige efter en ordentlig omgang forkølelse, dog fik jeg lige her til aften klippet lidt stof til endnu en vingevest, men hvornår den så lige bliver syet det ved jeg ikke.

1 kommentar:

  1. Ih hvor er det fint. Var I Disneland i Florida i efteråret, så nu elsker jeg alt med Disney. Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...