Sider

onsdag den 11. juli 2012

Fine futter

For et stykke tid siden så jeg dette indlæg hos Dorthe, hun har hæklet de skønneste futter til sin datter og jeg blev helt forelsket i dem. Jeg skrev til Dorthe om hun kunne overtales til at hækle et par mere til min datter, og heldigvis var Dorthe med på ideen. Futterne er ankommet med posten i dag og de er virkelig fine, Johanna tog dem på med det samme og de passer perfekt.
Lige om lidt er der en bytte pakke på vej den anden vej.
Tak for dem Dorthe!

1 kommentar:

  1. Hov det indlæg er da gået min næse forbi:-) Hvor er hun fin i futterne. Skønt at de passer. Og så i øvrigt TAK for den lækre pakke jeg modtog i går. Den faldt virkelig i smag hos både mor og datter:-) Strygestoffet glæder jeg mig meget til at prøve. Hvordan bruger man det?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...