Sider

onsdag den 26. december 2012

Glædelig jul

Har jo slet ikke fået ønsket jer skønne læsere en glædelig jul, men det kan vist nåes endnu......
Vi har været afsted hos både svigerfamilie og familie og holde jul, men i dag stod den på oprydning og hygge herhjemme.
Vi er blevet vældig begavede her i julen, men jeg har ikke fået taget billeder af noget endnu, til gengæld har jeg taget billeder af Johannas julekjole som jeg fik syet. Det er endnu en 50´er kjole og hun er vild med modellen så der er endnu én på vej til nytårsaften.
 

 

5 kommentarer:

  1. Så fin - glædelig baghjul
    Kh Rikke
    Www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. jeg elsker 50´er-mønstre - både denne og den anden er bare så smukke. også glædelig jul her fra.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare skøn, den kjole :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare fin. Jeg er faktisk så forelsket i modellen at jeg vil høre, om det er et mønster man kan købe her i landet? Må bare eje det og sy den til min lille Merlepige. Håber du deler hvem søren det er der har gjort så fint et snitmønster. Kh Jeanet

    SvarSlet
  5. Tak skal i have, mønsteret er købt på Etsy fra USA og det er et gammelt mønster fra 1950´erne, bare søg derinde så kommer der nok noget godt frem

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...