Sider

mandag den 17. februar 2014

Fastelavnsforberedelser

For en gangs skyld er jeg faktisk i ret god tid i forhold til Fastelavn i Johannas børnehave.
Jeg har lige fået færdiggjort hendes Rødhætte kostume i dag, og med hele 11 dage til det skal bruges, er det da meget godt klaret.
Mønsteret til kostumet er i det sidste nye "Symagasin" og hun var solgt med det samme hun så det.
Kostumet er i tre dele, en kjole, et forklæde og en kappe med hætte.









Jeg har så også lige købt et mønster til en ulve-bamse som jeg håber at få færdig til tiden også.
Der kommer nok også lidt flere billeder med Johanna i kostumet når det bliver tid til at bruge det.

Sidste år tog hun afsted som påfugl

Jeg har desuden lige lagt lidt mere stof i min Etsy shop, bla. med smølfer, Bamse og Kylling osv

6 kommentarer:

  1. Wauh hvor det flot. Så smukt og yndigt. Hun bliver helt klart den fineste i hele børnehaven!! Dejligt at du er tilbage på bloggen!!

    Louise Siri

    SvarSlet
  2. Hold da op et projekt, den er godt nok blevet flot :) Det er lige før det ikke behøves være fastelavn for at man kan gå i sådan en kjole :p

    SvarSlet
  3. Er du vimmer hvor er det bare et flot sæt! WOOOOOW

    SvarSlet
  4. Hvor er det kostume bare blevet SKØNT!!!!!

    Jeg vil også være rødhætte ;0)

    SvarSlet
  5. Ih, hvor bliver hun fin :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...