Sider

søndag den 7. juni 2015

Oprydning

Vi har sat huset til salg igen og er i den forbindelse igang med den store oprydning (det er altid godt at have en anledning) og derfor har jeg en del ting til salg. Jeg ved selvfølgelig ikke om der overhovedet er nogen læsere tilbage efter mit virkelig lange fravær på bloggen.... men det er jo et forsøg værd.
Der vil komme flere indlæg hen af vejen når jeg får taget billeder af tingene osv, bla har jeg alt alt for meget stof også, både nyt stof og retro/vintage stof, så jeg påtænker at lave pakker i farver eller noget i den stil.

Men i første omgang er det dette jeg har fået taget billeder af:
Der kan betales via mobile pay eller bankoverførsel.
Send mig en mail med bestilling og ønske om betalingsmåde på bach.sine@gmail.com 

Smykker: 20 kr pr stk/par og 3 stk for 50 kr (+ porto)

små stjerne ørestikker (ca ½ cm)


små sløjfe ørestikker


forskellige blomster osv ørestikker


Større stjerne ørestikker (ca 1 cm)


Øreringe


Hårklemmer


Fingerringe

Halskæder (lange)







 Trækugle lysestager til alm lys 120 kr pr stk (+ porto)
Dem til to lys er mindre kugler end dem til et lys





Elsebeth Gynther sybøger 50 kr pr stk (+ Porto)



Retro bakke i metal 50 kr (+ porto)

Sættekassehus med Pippi Langstrømpe 50 kr (+ porto)


Nøgleringe med lædersnor og trækugler 40 kr pr stk (+ Porto)






Suttesnore med "seleklemmer" og elastik som passer til sutter både med og uden hank
30 kr pr stk to stk for 50 kr (+ porto)





Pixibogsetuier kan indeholde 8-10 pixibøger
50 kr pr stk (+ porto)







Nøglesnore 50 kr pr stk (+ porto)





4 kommentarer:

  1. Nøj du har mange fine ting til salg... Jeg er så vild med kugle lysestagerne...!!

    SvarSlet
  2. God formiddag,
    sikke mange lækre sager du har til salg:-)
    Jeg er vild med de to uglehalskæder og den med pelikanen:-)
    Ved ikke om I har solgt us og er flyttet og om du stadig sælger ud.

    Men ønsker jer en glædelig juletid og du er velkommen forbi mit lille blog univers :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...