Sider

tirsdag den 8. maj 2012

Mønster og sengetøj

Jeg har lige fundet et par ting som jeg ikke kommer til at bruge og derfor kan en anden jo lige så godt få glæde af dem.
Dette vintage Butterick 50´er kjolemønster har jeg for nylig været ved at afprøve til mig selv, men det bliver aldrig noget hit kunne jeg ret hurtigt se, min talje er ikke så fin og lille som dem på billedet (gad vide om nogens er lige så smal, men sådan var det åbenbart i 50erne ;-)) og den var altså bare ikke lige til min figur. Mønsteret er til str 8, 10, 12 og 14 altså amerikanske voksenstr. og jeg har klippet det ud i den største størrelse, dvs alle størrelserne er med stadig. Det kan blive dit for 50 kr + porto (13 kr) Solgt


Så er der et helt voksensengesæt, med pude og dynebetræk. Jeg kan ikke helt forlige mig med så meget brunt, så jeg får det aldrig brugt, hverken på en seng eller til andre projekter, så det er også til salg, hele sættet koster 40 kr + porto (40 kr)


Send mig en mail hvis du vil købe noget af det bach.sine@gmail.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...