Sider

torsdag den 24. maj 2012

Sommerhat i solens farver og nuttethed

Jeg har syet en sommerhat mere til samlingen, nu da sommeren endelig er kommet kan lillepigen jo sagtens få brug for flere forskellige hatte.
Jeg har også rundet fantastiske 200 læsere og jeg er gået i tænkeboks over hvad jeg skal smide i en Give Away, for det skal da helt klart fejres.



Derudover går der mere og mere tid med de her små nuttede væsner og der er som altid mere nuttethed at hente på vores hunde hjemmeside





3 kommentarer:

  1. JA, sommerhatte skal jo passe til tøjet, så klart at hun skal have flere (host host) Fint fast læser tal, der er nu noget særligt, når man runder et helt hundrede. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. sommerhatte kan de bare ikke få for mange af, jeg er selv igang med at klippe til 3 selvom jeg har syet 2, men de er jo søde at se på og så skærmer de for solen :)

    tillykke med de 200.

    SvarSlet
  3. Nøj en sød sommerhat!! Og hvor er det nogle kære hvalpe :-) slet ikke til at stå for.
    Kh viola

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...