Sider

søndag den 24. juni 2012

Elefant

Hold op det er længe siden der er sket noget her på bloggen, jeg har virkelig travlt med hundehvalpene i tiden, men nu er de begyndt at flytte hjemmefra og der har være lidt tid ved symaskinen.
Jeg har haft et Effie og Ollie elefant mønster liggende i rigtig lang tid, og nu har jeg endelig fået det prøvet af. Den originale størrelse er ikke særlig stor, men den passer fint i en barnehånd og Johanna har adopteret elefanten med det samme. Jeg har syet den i vintage stof, og udover at drille lidt ved snablen gik det ok med at sy den.


10 kommentarer:

  1. De er så skide søde de elefanter, var det bøvlet????

    SvarSlet
    Svar
    1. Arh, det er lige det der med at få det til at være nøjagtigt, jeg havde kun lige lidt problemer ved snablen ellers var det ok, men jeg ved ikke hvor mange flere jeg får syet for jeg er mest træt af at klippe alle delene ud

      Slet
  2. Den er bare så fin og skønt stof:)

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare flot :-) Hvor har du fundet mønsteret?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...