Sider

søndag den 25. november 2012

Leo detaljer

Jeg har haft lidt gang i symaskinen og noger leo-stof. To bluser og en nederdel til Johanna er det blevet til.
Bluserne er efter et mønster fra Stof og stil hvor jeg har modificeret ærmerne lidt efter inspiration flere steder i blogland bla hos Mette og Line. Den første er i grå isoli og den anden i coralfarvet velour, den er finere i virkeligheden ind på billeder, den ser meget 80´er laksefarvet agtig ud på billedet og det ved jeg ikke helt hvad jeg synes om...
Ballonnederdelen har jeg selv lavet mønsteret til efter et halvsol nederdels mønster jeg plejer at bruge. Og den er syet i lidt bredere blødt gråt fløjl.
 
Og min lille glimmer prinsesse skulle bestikkes med en vingummi bamse for at stille op til billeder i dag, og diadem og glimmersko er jo nødvendigt udstyr til sådan en session og måske en enkelt blomsterkrans også






 
 

3 kommentarer:

  1. Århh, den klæder da prinsessen så skønt den bluse :-)og lidt glimmer kommer man ikke uden om :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle fine ting

    SvarSlet
  3. Hehe hvor hun sød, og hvor er de søde med det leopard stof.. :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...