Sider

fredag den 8. juli 2011

Flere genbrugsfund

Jeg er ret vild med at gå på jagt i forskellige genbrugsbutikker, og jeg kommer sjældent tomhændet derfra. Min mand spørger tit undrende "hvad skal vi med den eller det" men det er jo bare fordi han ikke kan se det fantastiske i de skønne fund, jeg selv synes jeg får gjort. Men end imellem får jeg måske også købt lidt rigeligt, som så ender op med at stå i et skab, fordi jeg ikke liiiiige ved hvor det kunne passe ind henne.
Her er lidt af yndlings-guldet.....................

Porcelænsskildpadde

ugleskål/askebæger i metal

retro-kaffe-sæt

Kopper

Saltkar

Fugleplatte

Lille porcelænselefant

Lille porcelænsfugl

Retro kaffekander

Sukkerskål og flødekande

Fugelplatte

Fugleplatte

Fugleplatte

Fint billede på min datters værelse

Endnu et billede på væggen hos min datter

Spejl og hylde som har fået en gang maling og nu pryder væggen hos datteren

Dukkeseng som jeg har syet nyt sengetøj til

Træ-klaver som bliver flittigt brugt af min datter

Fuglene som bor på min datters værelse er alle genbrugsfund, de har så været så heldige at få sig et splinter-nyt hus at bo i

Flere fugleplatter

....og endnu én...

Lille bord med skuffer som jeg har malet og dekoreret, lampen er også genbrug

Lille skål som passer perfekt ved siden af symaskinen til de der små ting man skal bruge hele tiden

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...