Sider

torsdag den 8. december 2011

Smølfekjole vol. 2

Jeg har lavet en smølfekjole mere og denne er jeg også rigtig vild med, dog tror jeg at jeg sætter den til salg i en begrænset periode og ryger den ikke afsted til en anden lille pige str 2½-3 år så bliver den også Johannas.
Kjolen er syet i blødt stribet jeans-stof og vintage smølfestof, den har røde piping detaljer på fronten. Kanterne er afsluttet med rødt og hvidt kantebånd og bagpå lukkes kjolen med stofbetrukne knapper.
Prisen er 300 kr pp (21 kr)





Beklager det lidt tvivlsomme lys, men det må man jo leve med på denne årstid

2 kommentarer:

  1. wau... hvor er den dog skøn... Hvis min pige var lidt større, så havde jeg nappet den. :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare fin og gennemført! Så sød med kombinationen af jeans, rød og smølfer :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...