Sider

torsdag den 20. september 2012

Lidt nyt fra det store udland...

England og USA har været leveringsdygtige til mig her den seneste tid, dynebetræk, pudebetræk og lagner er det blevet til.

Lagner, pude og dynebetræk.
Jeg har faktisk været så heldig at finde den pink version i et dobbeltdyne betræk, vi bruger dobbeltdyne herhjemme og det er altså ikke let at finde retro/vintage betræk i den størrelse så det er da bare vildt skønt at finde et i et af de absolutte yndlingsprint.

To pudebetræk i lækre farver

Flat sheet med de amerikanske smølfer, jeg var ved at løbe tør for denne variant.

Flat sheet med Bambi, ligeledes var lageret ved at være tømt for den søde Bambi.
 
Noget af de forskellige stoffer kommer måske til salg på et tidspunkt i mindre stykker på Etsy Shoppen, men jeg skal lige have gennemtænkt hvad jeg kan undvære (ikke noget af det siger mit samlerhjerte, meeeen man kan jo også godt dele lidt ind imellem;-))
Der ligger faktisk allerede et par stykker med smølferne derinde bare lige til orientering

6 kommentarer:

  1. Jeg er nødt til at sige dte igen: du er SÅ god til at finde det rigtig, fine stof. Knus Heidi

    SvarSlet
  2. Wao, sikken noget fantastisk stof du der har erhvervet dig! Det måtte også bo her hos mig ;) sig endelig til når di har noget du vil sælge videre...

    SvarSlet
  3. wauw hvis jeg var dig nænnede jeg ikke at gå af med noget af det :)

    SvarSlet
  4. Hold nu ferie, jeg er ved at falde bagover :-) på den positive måde, hvor har du virkelig gjort dig nogle lækre køb!! Stofferne på første billede bliver jeg bare aldrig træt af, vi har dem i stuen som puder :-)

    Men der må også være for en minde formue. Hehe. Jeg er vild med bambi, et lille stykke til en lille pude kunne jeg godt bruge ;)

    Men tag et smut forbi inde hos mig, har en skøn giveaway igang.. Rigtig dejlig weekend til dig og dine..

    SvarSlet
  5. Hej :-)

    Jeg bor i England og fik fingerne i et dobbelt lilla saenge saet magen til det du siger du har i pink (Overste billede) Jeg har ikke taenkt mig at bruge det saa hvis du skulle ha' lyst til at bytte med evt. noget andet retro stof saa siger du bare til :-) Der tilhoere ogsaa 2 budebetraek!

    Mvh Kathrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Kathrine

      Det vil jeg meget gerne, vil du ikke sende mig en mail så vi kan finde ud af det. bach.sine@gmail.com

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...