Sider

mandag den 1. oktober 2012

Oh Sonny Boy

Jeg har brugt lidt af mine fødselsdagspenge på at købe mig en Sonny Angel. Jeg havde svært ved at vælge hvilken det skulle være, så jeg valgte at købe en random, det eneste jeg vidste var at den er fra Animal 3 serien, den kom med posten den anden dag, og det var jo spændende at åbne den. En fin sort/hvid fransk bulldog blev det til, og det passer jo ganske godt med noget hunderelateret til mig. Den står nu på spisebordet sammen med en anden fødselsdagsgave, den gule lysestage fra Kähler.
Han er da sød og får måske nok nogle flere venner på et tidspunkt, Johanna har også meget svært ved at lade ham stå der og bare kigge, så det kan være hun selv skal have et par stykker også.


1 kommentar:

  1. Hvor er den bare skøn!
    Jeg håber også på at blive ejer af et par stykker, de er simpelthen så søde :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...