Sider

fredag den 9. september 2011

Trommehvirvel....

Så blev det min fødselsdag, og det betyder jo også at der er en anden der skal begaves med min Give Away. Der var hele overvældende 35 deltagere og vi kom op på 82 lodder som er i spil. Tak til alle jer der har været med.
Jeg har brugt Random.org til at udstrække vinderen.....


Bag lod nummer 9 gemmer sig Julie som har bloggen Fru B Tillykke Julie, vil du sende mig en mail med din adresse på bach.sine@gmail.com så skal jeg fluks sende en gave til dig, og så kan du jo skynde dig at få fremskaffet en monteringspude i størrelse 40x40.

Til dem der ikke vandt, er der stadig håb forude, jeg vil i den nærmeste fremtid fremstille lidt flere puder i samme stil, som kommer til salg, og de kan også bestilles hos mig i de farver man kunne ønske sig.

4 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...