Sider

mandag den 23. januar 2012

Pakkepost

Det er da en god start på dagen når posten kommer med hele 3 pakker på én gang. Pakker fra henholdsvis Korea, Japan og USA, de indeholder lidt forskellige forsyninger som jeg har købt på skønne men også lidt farlige og afhængighedsskabende Etsy 

Den uåbnede bunke

Stickers og nyt pipingbånd i fine farver


To fine stykker stof, noget Miffy agtigt og så nogle forelskede elge

To ældre børnetøjsmønstre og en masse kantebånd og piping i skønne farver, og en lille pose gule knapper, alt er vintage

4 kommentarer:

  1. Uha, hvor lækkert

    Må jeg spørge - er du aldrig blev snuppet i told ? Ser så tit noget lækkert men ved ikke om jeg tør bestille ;-)

    SvarSlet
  2. børnemønstrene ser da skønne ud... hedder pipingbånd også det på engelsk? (totalt uvidende her)

    SvarSlet
  3. Nej jeg har aldrig skulle betale told, men tror nok også at der er en bagatel grænse for hvornår man skal, synes det var noget med 80 USD i fragt og derudover skal man betale told af.

    Piping hedder også piping på engelsk ja piping tape eller piping bias tape

    SvarSlet
  4. Tak for dit svar. Jeg har taget chancen og bestilt lidt ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...