Sider

fredag den 20. januar 2012

Multi farvede tern

Skønne forårsfarver er i dag blevet forvandlet til en nederdel og tre puder.
Jeg elsker altså at sy de her nederdele, så jeg er ikke sikker på jeg holder op lige foreløbig og så må Johanna jo bare have nederdel på lidt oftere.
Multifarvet ternet stof hele vejen rundt, lys lilla/blomme/lavendel ribkant og skråbåndskant og så en fin pink (fuchsia) flamengo i strygestof




Puderne (str 40x40) er også syet i multifarvet tern (bagsiden er ensfarvet) og har fået motiver i strygestof og en piping kant i matchende farve i sider og top. Katten fik desværre lige lidt for meget varme, så den får nu lov at blive boende i vores egen sofa, mens de andre to er til salg for 185 kr stk + porto (kun betrækket)




4 kommentarer:

  1. Er helt imponerende hvad det strygestof kan udrette :) Så flot!

    SvarSlet
  2. Sikke en fin nederdel. Den kan jeg rigtig godt lide. Især med flamingoen på. Det gir lige det sidste frække udtryk.

    SvarSlet
  3. Hvor er de blevet fine - skønt stof til den nederdel og puderne også!

    Måske man skulle eksperimentere med det strygestof- ved du om det holder godt?

    Kh Jette

    SvarSlet
  4. Tak skal i have, jeg synes strygestoffet holder rigtig fint også efter vask, dog er det en god ide at vaske tøjet på vrangen for ekstra holdbarhed

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...