Sider

søndag den 2. september 2012

Ballonbukser

Jeg har købt et nyt buksemønster. Minikreas ballonbukser og det er købt hos BettyP, og hvor er det bare en lækker model.
Jeg har syet tre par allerede, alle med foer og den helt rigtige ballon-effekt.
Det første par i lilla bomuld  med prikker og pimpet op med en neonkoral stribe i siden.
Næste par i vintage stof uden andre dikkedarer da jeg synes det er skønt i sig selv.
Og sidste par i denne pulje i lyseblå babyfløjl, med vintage Bambi lommer med neon pink piping.
 



 

8 kommentarer:

  1. De er flotte :-) Er de nemme at sy, hvis man ikke har så meget erfaring med at sy tøj?

    SvarSlet
  2. fed detalje med neon båndet
    Birgitte: jeg synes de er rigtig nemme at sy, også da jeg ikke var så øvet

    SvarSlet
  3. fede bukser, jeg er vild med neondetaljerne

    SvarSlet
  4. Sikke fede neondetaljer. Er vild med kontrasterne. Hvor er det en skøn blog du har - masser af dejlig inspiration. Den vil jeg glæde mig til at følge fremover. Du skal være velkommen til at slå et smut forbi min :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  5. De er rigtig fine! Er især vild med bambi-versionen. Det er helt klart mit favorit-buksemønster. Jeg har gang i en en giveaway hvor man kan vinde to andre mønstre fra minikrea.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Nøj hvor er de bare fine. Tror vist jeg skal have gang i det mønstre igen:-)

    SvarSlet
  7. Hold op hvor er de lækre! Fin fin blog du har, har netop meldt mig som fast læser. Glæder mig til at følge dig :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...