Sider

onsdag den 19. september 2012

Nederdel og bukser

De sidste par dages produktion:
En nederdel i grønlige nuancer og så kunne jeg ikke lige lade være med at tilføje et pift af neon med mit nye neon pink skråbånd købt hos BettyP selvfølgelig.
Nederdelen er som udgangspunkt til min egen datter, men sidder du nu derude og bare eje den så sig til, så kan det nemlig godt lade sig gøre....
 


Og de her bukser er jeg overordentlig tilfreds med, de er syet efter MiniKrea ballonbuksemønster og er i orange babyfløjl med lommer af Dekoplus stof, kanterne på lommer har lige fået en gang neon orange. Johanna bliver så stangsmart i dem, og de er altså ikke til salg ligemeget hvor meget der måtte være nogen der bare eje dem ;-)
 



Og hun mangler altså stadig en del flere bukser, så jeg har lagt lidt frem til at starte på.....
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Wow de er flotte de bukser! og jeg glæder mig til at se det færdige resultat når du får syet resten.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Wow wow wow. Sikke neon båndet lyser op på den smukke nederdel :-) det er et godt match! Bukserne er også vildt charmerende.

    SvarSlet
  3. Jeg er vild med bukserne - de er så seje...

    Men du laver jo generelt bare fantastiske ting :0)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine ting du har fået syet. Er vild med det pink kantbånd til nederdelen.

    SvarSlet
  5. Ok de bukser må jeg bare eje... nej pjat... de er bare super seje.

    SvarSlet
  6. Tak for det piger, i er nu så flinke ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...