Sider

fredag den 2. september 2011

Jeg har travlt.....

Jeg har to kager til denne weekend, lørdag står den på arrangement i hundeklubben det meste af dagen, og søndag skal min mand og jeg holde vores fødselsdage. Vi har fødselsdag samme dag, godt nok først den 9. men det er altså rarest at holde det i en weekend, hvis man spørger mig.
For at gøre det hele lidt mere presset, så blev jeg i går ved middagstid ringet op af Johannas dagplejemor, Johanna var væltet på et klinkegulv og havde fået en ordentlig flænge i hagen. Så jeg måtte jo hurtigt afsted ind og hente hende og køre til lægen, som heldigvis kunne lappe det sammen hos hende så vi slap for en tur på skadestuen. Men det betød jo selvfølgelig at hun var hjemme og havde lidt ondt i går, og i dag har hun også været hjemme og hygget sig med mig, mens jeg prøver at nå alt det jeg skal, samtidig med at være dagens underholdning. Men vi når jo nok det hele alligevel (eller i hvert fald det vigtigste) og Johanna er heldigvis frisk og såret er allerede lukket.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...