Sider

torsdag den 8. september 2011

Kjoler og andet

Jeg har besluttet mig for at sætte et par kjoler og et par bukser til salg. Den gule retro kjole med knapper på, er jeg rigtig glad for, men den er for stor til Johanna og jeg er træt af at gå og kigge på den uden at hun kan få den på. Så jeg tænker det er bedre en anden får glæde af den, og så kan jeg jo sy en ny i mindre udgave til hende.
Den orange kjole passer hende fint, men jeg syede to i det orange babyfløjl og det er ikke så tit alligevel at det passer med kjole, det er ikke så praktisk i dagplejen, så jeg vil hellere have lidt forskellige farver at give hende på, når det så endelig er en kjole-dag.
Bukserne/heldragten var så for små til hende da de var syet, så de kommer også lige med til salg.

Gul kjole i retro stof med knap-dekoration. Elastik i ærmer, hals og talje str 3 år: 200 kr + porto


Kjole i orange babyfløjl med lange ærmer og fuglelommer i bomuld i retroprint str 2-3 år: 200 kr + porto


Heldragt med korte ben og bindestropper str 1½-2 år: 150 kr + porto

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...