Sider

fredag den 18. maj 2012

Udtrækning af Give Away

Så fik jeg endelig tid..... Der var 139 lodder i puljen fordelt på 43 deltagere, men det kan åbenbart godt betale sig at være hurtigt ude, Random som hjalp mig med at trække vinderen kom simpelthen op med lod nr 1 og bag det lod gemmer sig Karina med denne blog

Vil du ikke være sød at sende mig din adresse i en mail så sender jeg dig et gavekort til Retro paradiset, og som en servicemeddelelse kan jeg lige oplyse at Retro Garagen har sommerlukket i juli måned, dvs den sidste åbningsweekend er 23.-24. juni og så lukker han op igen i weekenden den 4.-5. august

Tak til alle dem der deltog og i kan jo altid besøge Garagen, også selvom i ikke har et gavekort i hånden, og velkommen til de nye læsere, jeg er jo lige på nippet til at runde de 200 og det kalder jo unægteligt på endnu en Give Away, men den tid den glæde.....

2 kommentarer:

  1. stort tillykke til den heldige vinder.

    SvarSlet
  2. Ej for pokker!! og det ser jeg først nu :D Juhuu tænkt at man kan være så heldig og så som nr. 1 :) Skriver dig fluks en mail

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...