Sider

mandag den 19. november 2012

Julemarkeds rester #1

Jeg er igang med at fotografere "resterne" fra julemarkedet enkeltvis. De kommer her på bloggen i etaper og de bliver også lagt i min Etsy shop hen af vejen. Nogle af de ting jeg havde med på marked ligger allerede på Etsy og jeg har lige været ved at regulere priserne lidt nedad, så de kan lige nu købes for den lidt billigere pris som jeg brugte på markedet, kig ind og se om du bliver fristet.
Du må også gerne sende en mail hvis der er noget her på bloggen du gerne vil eje og som måske ikke er lagt på Etsy endnu.
 
Den første omgang billeder er frugtposer og pixibogs etuier.
Et enkelt mobil etui er også med her i første runde.
 
Frugtposerne er foret med voksdug og har ingen synlige syninger/rå kanter, voksdugen beskytter yderstoffet mod smattede bananer og andet i den fedtede stil, de kan vaskes i vaskemaskinen og også tørretumbles uden problemer, Johanna har testet modellen og bruger dem hver dag i børnehaven, på køreture, skovture osv. prisen er 65 kr pp
 
Pixibogs etuierne kan indeholde op til 10 pixibøger, de er monteret med et lag pladevat og lukkes med velcro. prisen er 80 kr pp
 
Mobil etuiet er quiltet med neon koral tråd og lukkes med elastik. Prisen er 70 kr pp
 
1


2 solgt


3
 
 
 
 
 
 
 
 
solgt
 
 
Solgt
 
 
 
1


 
 




3

 
 


 
 


 
 


 
 

 
 

 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...