Sider

mandag den 12. november 2012

Symfoni af små-sygdomme

Jeg skranter lidt (meget) for tiden, den sidste halvanden uge har jeg kæmpet med en forkølelse der lige er toppet op med mellemørebetændelse og øjenbetændelse for at sætte lidt ekstra kulør på, og bedst som jeg troede det var ved at lette lidt, er det lige blevet forøget med en gang dårlig mave (ja undskyld mit franske) som afslutning på det hele, ja jeg håber i hvert fald det er afslutningen for jeg synes måske nok jeg har taget min del af "kagen" for nu i hvert fald.
Samtidig prøver jeg at få nogle ting klar til et lille lokalt julemarked, som løber af stabelen på søndag, faktisk min debut udi markeder osv så jeg glæder mig, men der bliver ikke helt produceret så meget som jeg kunne ønske mig, pga min dårlige almen tilstand. Jeg kæmper for det og der skal nok komme lidt i boden alligevel, og jeg er spændt på hvordan lokal samfundet tager imod min stil og om jeg overhovedet får solgt noget.
Det var bare et lille forkølet pip herfra og så håber jeg nogen får lidt medlidenhed med mig og synes det bare er lidt synd for mig, så er det ligesom om det altid lige går lidt bedre ;-)

3 kommentarer:

  1. Din stakkel!
    Håber du når at få det bedre til på søndag :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. God bedring. Håber du er frisk til på søndag :D

    SvarSlet
  3. Det var en hård omgang,håber du snart er helt rask:0)
    Held og lykke på søndag,er sikker på du nok skal få solgt dine fine ting.
    kh.Laila

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...