Sider

torsdag den 4. august 2011

Fridag

Gårdsdagen stod på en skøn fridag som blev brugt til lidt forskelligt.
Først lidt morgenhygge med Johanna, vi kunne jo tage den med ro uden at stresse over at komme ud af døren til en bestemt tid til dagplejen.
Efter aflevering af en glad pige i dagplejen som glædede sog over at de skulle på tur til søen og bade, fik jeg luftet alle hundene.
Hjemme var der tid til lidt af mine projekter, jeg fik bla. færdiggjort dette lille skab, som jeg har opdaget, ikke var med i min før-billed-serie, men her er det så altså efter


Til frokost havde jeg en dejlig sushi aftale (dem kan man aldrig få for mange af) hos Mia med nogle efterfølgende timers hygge med Mads og hunde




Eftermiddagen blev brugt på at få ryddet lidt op i kontoret, mit nye skab kom på plads og blev straks fyldt op. Jeg ville egentlig have gået lidt mere "crazy" med farven på det, men eftersom vi jo har huset til salg og jeg ikke kender dets fremtidige placering, gik jeg lige i hvidt for nu, så kan det jo altid laves om senere...


Aftenen stod på opstart af nyt hundehold i DCH og lidt træning med en enkelt af vores egne hunde, og så var dagen vist også ved at være godt brugt (ligesom mig...)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...