Sider

fredag den 26. august 2011

Mit "kontor"

Nu er det godt nok ikke mange papirnusseri-sager der bliver lavet på mit kontor, så krea-station er nok en bedre beskrivelse...









Husk i øvrigt min Give away som kan ses på nogle af billederne, den trækkes den 9/9
I dag står den i øvrigt på klargøring af hunde, pakning af bil osv, jeg skal nemlig på udstilling både lørdag og søndag på Fyn. Det er udendørs udstilling vel at mærke, så jeg er ikke ovenud tilfreds med den vejrudsigt der foreligger lige nu, godt jeg har både regntøj og gummistøvler.
God regnvejrsdag til jer alle!

3 kommentarer:

  1. Næææ hvor ser det bare knald hamrende godt ud. Lækkert "kontor" du har dig der, det gad jeg bare vildt godt at ha.

    GO aften

    SvarSlet
  2. hvor er du heldig med sådan et fint rum til at være kreativ :) jeg har kun et hjørne af stuen, så det er med at være lidt kreativ med pladsen. Du har virkelig udnyttet det godt på trods af skråvægge :)

    SvarSlet
  3. gid jeg havde sådan et lækkert rum:)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...