Sider

torsdag den 11. august 2011

Retro kjole

Har for noget tid siden købt noget fint gult retrostof i en genbrug. Jeg har ikke rigtig vist hvad jeg ville lave af det, og jeg nænnede næsten heller ikke at klippe i det. Jeg synes det er så sjovt at der stadig sidder en etiket på med pris, fra den tid hvor Magasin havde metervarer. Ved ikke hvor gammelt det er, men hvis man ser på prisen er det nok nogle dage siden det blev solgt der.


Men det kan jo ikke ligge på hylden og samle støv for evigt, uden at der bliver brugt den mindste smule, så nu har jeg syet en kjole til Johanna af noget af det. Jeg fandt et mønster i en bog som jeg ville prøve af, men det er vist nogle store børn de har lavet størrelserne ud fra, den er i hvert fald lige det største til hende endnu. Det er selvfølgelig bedre at den er for stor end for lille, for så er der da håb endnu...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...