Sider

tirsdag den 16. august 2011

Cirkeline-kjole

I sidste uge var min mor og jeg en tur i Stof og Stil. Jeg elsker at købe stof og der kom da også en fin lille bunke med hjem denne dag, stof-hamster er måske en meget god betegnelse for mig 


Det skal nu hygge sig med resten af mit stof som ligger her, og selvfølgelig bruges lidt henad vejen...

Bånd kan man jo heller ikke få for meget af så her fik jeg også lidt nye tilføjelser


Jeg har allerede været igang med det fine røde stof med sorte prikker, det er indkøbt specielt til en Cirkeline kjole til Johanna, og den blev jeg færdig med i dag. Da hun kom hjem fra dagpleje så hun den med det samme, og sagde "eeeej hvor er den bare flot mor" og så fik hun den på og beholdte den på resten af dagen, så det må da siges at være en succes.




Den "ægte vare" som lige blev efterladt på gulvet til fordel for noget andet, der fangede hendes interesse


3 kommentarer:

  1. Åh, det der brune stof med hvide, gule og pink blomster er da rigtig fint. Er det også fra Stof og Stil!? Skal da vist snart en tur omkring dem..

    SvarSlet
  2. Jep det er alt sammen fra Stof og Stil så bare afsted ;-)

    SvarSlet
  3. Har du et mønster på kjolen? (er ikke særlig ferm til at sy, så skal bruge mønster på alt hvad jeg begiver mig ud i ;) )

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...