Sider

fredag den 5. august 2011

Sommerkjoler

Jeg har syet lidt forskellige sommerkjoler til Johanna, desværre har vi jo ikke haft vildt meget sommer, men de kan da heldigvis også bruges med en langærmet bluse/body og strømpebukser under






Jeg har fundet et andet mønster med korte ærmer i som jeg vil afprøve snarest og muligvis også en anden variant med stropper.

Ellers er jeg lige nu i fuld gang med at pakke bil og vaske hunde til morgendagens skue på Fyn i Spanielklubben. Sidste år var det en rigtig dejlig dag. Indy kom derfra med en fin vandrepokal for "Best In Show Brugshund" så den skal vi jo returnere i morgen, og hvem ved, måske vi er så heldige at den kommer med hjem igen.... man har jo lov at håbe.
Carla skal med også, hun har holdt flere års pause fra udstillingsringen, men nu synes jeg lige det var tid til at hun blev støvet lidt af igen i den sammehæng. Og så er det bedste sted at starte igen, jo helt klart et skue hvor hygge og ringtræning er mere i højsædet, frem for skarp konkurrence og resultater. Det skal nok blive hyggeligt og jeg krydser fingre for at vejret er med os.
Hundene kan studeres nærmere Her


1 kommentar:

  1. ejjj hvor er de søde de kjoler :-) :-)

    Og tak for linket ind til min blog.... Det er mig med det lille badeværelse:-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...