Sider

søndag den 21. august 2011

Turist og genbrugsjæger i Skagen

Weekenden har budt på en tur til Skagen med min mor og lillebror. Vi kørte derop fredag morgen og kom hjem igen lørdag til aften, så det var ikke så lang en ferie, men vi fik da leget lidt turister.

De obligatoriske gule huse, måske er det bare mig, men jeg synes faktisk det må være en smule kedeligt at bo i et hus der ligner alle andres på en prik...

Lystbådehavn med rigtig mange svenske og norske turister i båd

På vej til "Grenen"


Man skal jo have et billede af "Sandormen" selvom vi faktisk gik derud og tilbage igen

Kattegat

Vesterhavet

Fisk skal man jo have i Skagen, her i form af et Stjerneskud

Jeg skulle jo selvfølgelig også bruge lejligheden til at besøge de Skaw´ske genbrugsbutikker og det kom der lidt nye fund ud af:

Broderi af elg

Knapstrup marmeladekrukke

Junior sengesæt med dejligt vintage Bamse og Kylling motiv, tror Johanna får lov at bruge det lidt inden jeg evt nænner at klippe i det og bruge det til andre kreationer

Ramme i retrofarver

Sød bog til Johanna

Man behøver så heller ikke altid at tage væk eller bruge penge for at få nogle gode sager, disse to ting er hjemme fra min mor.
Sengetøjet har jeg selv brugt og den store Bjørn Wiinblad tallerken/fad har hængt hos min mormor



Håber i har haft en god weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...