Sider

torsdag den 25. august 2011

Hama ugle ophæng

Inspireret af LaRaLil har jeg kastet mig over Hama perlerne og har lavet ugler, der nu er blevet forvandlet til ophæng. Min mand så en smule overrasket ud da han kom hjem og så, at jeg sad og "legede" med perler, men han havde da heldigvis situationsfornemmelse nok, til ikke at sige noget videre. Johanna var med en lille smule, hun har de store maxi Hama perler, men så trak Sigurds Bjørnetime altså lidt mere, så det blev mest mig alene med perlerne. Jeg synes de er blevet rigtig fine, de kan jo bruges til mange forskellige ting, men lige nu har jeg hængt dem op rundt omkring herhjemme, så kan de hænge og pynte lidt, inden de bliver givet væk, solgt, lavet til uroer, barnevognskæder, smykker eller hvad jeg nu lige finder på.











4 kommentarer:

  1. De er bare så søde sådan nogle hama ugler.. Man kan simpelthen lave så meget af de perler.. Jeg er selv igang med at lave ugler og nogle andre ting, men jeg skal lige have bestilt nogle nye perler, da jeg er ved at løbe tør :-)

    SvarSlet
  2. Vi er da mange voksne Q'er, der hygger os med Hama perler ind imellem. Og der er jo mange muligheder med de små plastik-dimser!

    Senest har jeg selv kreeret nogle uroer (m/blomster), som sælges i min Amio-shop.

    Fortsat god fornøjelse med rørperlerne... og de fine ugler. :-)

    [ ♥ Lisbet ]

    SvarSlet
  3. Det er dog nogle rigtigt skønne ugler, og det viser bare hvor meget forskelligt Hama perler kan bruges til, og ikke bare til fornøjelse hos børn :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...