Sider

mandag den 2. april 2012

3 år.... hvor blev tiden af

Min store pige fylder 3 år i dag, det er slet ikke til at fatte, men sådan har jeg nu haft det ved de sidste to fødselsdage også, så måske det bliver ved med at overraske hvert år fremover.
Det har været nogle begivenhedsrige dage her på det sidste. I sidste uge tog hun sig lige nogle sygedage med feber og ondt i halsen, fredag havde vi afslutning i dagplejen, i går holdte vi fødselsdag, og i dag holder vi selvfølgelig også fødselsdag bare for os selv, men dagen har også stået på start i børnehaven. Det er et nyt kapitel der starter i Johannas liv, men jeg tror at både hende og os er klar til det, i hvert fald er både dagen i dag og besøget i forrige uge gået over al forventning. Hun får en blød start nu her, med tre korte dage og ikke så mange børn pga påskeferien, og først på tirsdag efter påske går det løs med alle børnene tilbage i børnehaven.

Årets fødselsdagskage blev med Bamse, Kylling og Ælling som er et stort hit, Johanna ville gerne spise Ælling, men måtte give op på halvvejen. Gaveudpakningen var også stort. Gaverne kommer lige i et senere indlæg







7 kommentarer:

  1. Hold op en fin lagkage :) Tillykke med fødselsdagsbarnet

    SvarSlet
  2. Tillykke med Johanna. Hun er rigtig blevet begavet, kan jeg se- heldige pige. MIn Frederikke skal begynde i børnehave om en måned og jeg er SÅ nervøs. Sikken fin, fin kage- har du selv været igang med at kreere den? Knus

    SvarSlet
  3. sikke en hammer fed kage---!!!!!!!

    SvarSlet
  4. Tak, ja kagen er selvfølgelig hjemmelavet, og består af chokoladebunde, nøddemarengsbund, hindbærmousse og chokolademousse, derefter er den smurt op med nougat-smørcreme og overtrukket med fondant, der er mange flere af de kager jeg har lavet ude i kategorierne under "Kager"

    SvarSlet
  5. wow! For en flott kake!
    sigrid:)

    SvarSlet
  6. Tillykke med din lille/store pige, hvor ser hun sød ud. Sikke en fin kage, hvor er du god :)
    Det er snart vores tur til 3 års fødselsdag, farvel til dagpleje og indkøring i børnehave, uuh jeg både frygter det og glæder mig på samme tid :)

    SvarSlet
  7. Stort tillykke! Og wow for en kage!! Den ville også være et HIT herhjemme, men jeg tror desværre ikke at jeg ville kunne gøre dig kunsten efter!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...