Sider

tirsdag den 24. april 2012

Nye kjoler

Har lavet mig et nyt kjole mønster til Johanna. Mønsteret er lavet ud fra flere forskellige andre mønstre og inspirationer til jeg synes det passede. Rettede yderligere på skørtet imellem første og anden kjole, og nu er jeg så vist ok tilfreds med resultatet

De første to kjoler hænger nu fint på bøjlestangen og der er flere på vej





Jeg har derudover også været ved at rode lidt med de her robot koder og håber og tror at de gerne skulle være forsvundet nu, så det er muligt at kommentere uden at skulle skrive de utroligt irriterende lange ord, men lad mig det endelig vide hvis de stadig er der...

9 kommentarer:

  1. Den øverste passer liiige til min smag. Skøn stofsammensætning!

    SvarSlet
  2. De er vild flotte... er vild med den turkise...

    SvarSlet
  3. så fine kjoler, lækker model du er nået frem til.

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare flotte...super flotte detaljer og lækker sammensætning af stoffer ;-)

    SvarSlet
  5. De er helt vild flotte...og dejlige farver du har sat sammen. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  6. Hvor er de flotte. Jeg må nok sige, at du får lavet en masse lækre ting! Tak for strygestoffet, som jeg modtog i går. Jeg glæder mig til at komme i gang med det :-)
    Kh viola

    SvarSlet
  7. Årh hvor er de bare fantastisk flotte, du er bare så dygtig!

    SvarSlet
  8. Ih hvor er i altså søde, tak for de rosende ord

    SvarSlet
  9. Hvor er de altså bare fine. Det er da et super mønster du er kommet frem til.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...