Sider

onsdag den 18. april 2012

Tyk hund

Den her dejlige tykke hund skal have 5 hvalpe i næste uge og jeg skal love jer, at den her blog er i stor fare for at blive til en hvalpeblog for en stund, men jeg skal dog nok huske at proppe lidt kreativt ind også....
Når jeg med så stor sikkerhed lige slynger tallet 5 ud, er det fordi hun var inde og få taget røngten billede i går, så jeg har allerede set vidunderne, omend i noget gennemsigtig og skeletagtig form, men ikke desto mindre har jeg set dem. Behøver jeg at sige at jeg glæder mig til de kommer ud??!! Nu har vi i to år været ufrivilligt hvalpefri med to gange tomme tæver, så denne tredie og åbenbart lykkens gang er meget velkommen.
Hvis i vil vide mere, er i som altid velkomne til at kigge videre på vore Hundehjemmeside, og ellers bliver i som nævnt nok ikke fri for at se hvalpe her også


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...