Sider

mandag den 23. april 2012

Lykkens pamfilius = mig

Så er det tid til at udtrække vinderne i min give away, 47 deltagere nåede vi op og det vil sige at der er 3 heldige personer der får lov at vælge en af de ti halskæder.

Den første vinder som får lov at vælge først er nr 38 og ejer af denne blog
den næste som får lov at vælge er nr 5 og ejer af denne blog
og den sidste vinder er nr 18 og ejer denne blog

Tillykke til jer og tak til alle der her deltaget.

Send mig en mail på bach.sine@gmail.com med jeres adresse og jeres valg af halskæde, nr to og tre skal lave henholdsvis to og tre valg i prioriteret rækkefølge, så sender jeg fluks en halskæde i jeres retning.

Hvis dem der ikke vandt, ikke kan leve uden en halskæde, ligger der allerede nogle stykker i min Etsy shop og resten af disse halskæder kommer også derind snarest


4 kommentarer:

  1. Ej hvor er jeg heldig!
    Sender dig en mail med ønsker :o)
    Tusind tak

    SvarSlet
  2. Hvor fedt! Uh - Nu er det jo så bare med at vælge:-) De er jo fine alle sammen på hver deres måde:-)

    SvarSlet
  3. Vi venter lige på 1. vælgeren før jeg kan få sendt afsted til jer ;-)

    SvarSlet
  4. Hey hvor fedt!!!! Har skrevet til dig - jeg er super glad for at have vundet og så ovenikøbet kan vælge først, hvilket faktisk er svært for de er så fede alle sammen... Jeg vælger dog den hvide stjerne med de sorte prikker :-)

    Tusind tak og rigtig dejlig aften!

    Glade hilsner Karina

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...