Sider

mandag den 30. april 2012

Smølf og Margurit-ruten

To nye kjoler er kommet ud af symaskinen efter samme mønster som de to foregående. En variant med smølfer og grønt stjernestof og så en gul version som fik mig til at tænke lidt på Margurit-rute skiltet da den var færdig, den er syet i vintage stof og mørk gult babyfløjl. Jeg har flere i støbeskeen endnu, så Johanna kommer til at gå en del i kjole når muligheden byder sig, eller også kan det være at jeg skulle overveje at lægge nogle af dem i Etsy shoppen, men jeg kan ikke rigtig finde ud af om hun kan undvære nogle af dem, og i så fald hvilke....





5 kommentarer:

  1. Gud hvor er de smukke...så fint med de små blomster på...
    Kh

    SvarSlet
  2. Ej, du må ikke sætte den med smølferne til salg- den kan hun ikke undvære:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Arj, Marguritkjolen er super fin! :)

    SvarSlet
  4. Den gule er for sød -den gad jeg godt eje. Totalt misundelig:-) flot job.

    SvarSlet
  5. Smølfekjolen er jeg total vild med! Så hvis det er en str 2-3år behøver du ikke sætte den til salg! Vil meget gerne købe den! Den er simpelthen så fin! Godt arbejde!
    Mvh Lykke (lykkehot@ofir.dk)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...