Sider

mandag den 16. april 2012

Tid til en Give away

Det er lang tid siden der har været en give away hos mig, så nu er det tid til at der kommer én igen, og der er ikke nogen speciel anledning denne gang, så det er altså bare fordi....

Inspireret af Mia, hvor jeg i øvrigt selv var så heldig at være en af vinderne (mere om det kommer senere) har jeg valgt at lave denne give away i trin.

Du får et lod for at lægge en kommentar og være/blive fast læser, for hver 15 personer der deltager trækkes en ekstra vinder, der er op til 10 vindere denne gang, og den første jeg udtrækker vælger først mellem alle 10 halskæder, den næste vælger som nr 2 osv.
Præmierne består af halskæder med forskellige vedhæng, kæderne er ca 80 cm lange kuglekæder og vedhængene er alle pånær et enkelt ca 4 cm høje. Der er Smølfer, Mumifigurer og grafiske akrylfigurer at vælge mellem.

Der er altså flere vindere jo flere der deltager, så spred budskabet (brug gerne billeder herfra) og kryds fingre, jeg trækker vinderne allerede den 23. april, så er det nemlig overstået inden jeg skal have hundehvalpe i huset.



48 kommentarer:

  1. Jamen jeg er da så klar...melder mig som første under fanen ;-)

    SvarSlet
  2. hvor er de fine håber jeg er heldig her :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  3. Ej, de er da super skønne! Jeg er med, og håber, jeg vinder en af de skønne sager:)

    SvarSlet
  4. Ej hvor er de skønne! Krydser virkelig fingrer for at være blandt de heldige:-)

    SvarSlet
  5. Jeg er helt klart med. Sikke nogle flotte halskæder, det er nu ikke let at skulle vælge imellem dem. Dog har jeg en favorit. xxxx fingre. Knus Mette

    SvarSlet
  6. Skønne, skønne figurer.. jeg er med...

    SvarSlet
  7. Neeej, hvor er de skønne! Jeg er med (-;

    SvarSlet
  8. Hold da op en skøn give away.
    Jeg vil rigtig gerne deltage(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med!:-)
    Hyggelig giveaway!

    SvarSlet
  10. Sikke fine halskæder jeg er med!

    SvarSlet
  11. Hvor er de skønne! Jeg deltager meget gerne :-) Jeg har også startet en give away, som jeg tror er noget for dig :-)

    SvarSlet
  12. Tak for den fine henvisning, og jeg vil rigtig gerne være med:D

    SvarSlet
  13. Fantastiske halskæder - jeg er også med.

    SvarSlet
  14. Hvor er de søde - vil meget gerne være med.

    SvarSlet
  15. Jeg har fulgt din blog fast i flere måneder uden at være tilmeldt,men denne give-away får mig ud af busken, så nu er jeg tilmeldt som fast læser :)))

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne være med - man kan ikke få for mange halskæder vel? :)
    God aften

    SvarSlet
  17. Jeg er også med - de er super fede..

    SvarSlet
  18. de fineste halskæder, håber jeg er heldig

    SvarSlet
  19. Ihh jeg ville elske at gå rundt med lille My om halsen... :o)

    SvarSlet
  20. Jeg lægger også et lod i bunken - fede halskæder!
    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. Jeg er helt sikkert med :)

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  22. Ja, SELVFØLGELIG skal jeg være med her. Det var da en sjov idé- uh, håber der kommer en masse billder med små hundehvalpe. Knus Heidi

    SvarSlet
  23. sikke en skøn giveaway, her må jeg da være med!

    Kig forbi mine 2 giveaways

    SvarSlet
  24. Jeg vil også gerne være med :)

    SvarSlet
  25. Det ser spændende ud. og du trækker vinderes på min mors fødselsdag! Det må være et godt tegn ;0)

    SvarSlet
  26. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    Greetings
    Bernadett
    FB Bernadett Rauski
    BL betikarauski

    SvarSlet
  27. Jeg vil da også gerne være med

    SvarSlet
  28. Jeg vil gerne deltage,flotte halskæder:0)
    kh.Laila

    SvarSlet
  29. Jeg vil da også være med :)

    SvarSlet
  30. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  31. JEg har meldt mig som fast læser, glæder mig til at kigge med :) Håber jeg vinder en af Mummi figurerne :)

    SvarSlet
  32. Jeg vil meget gerne deltage :-)
    (Therese_Skov@hotmail.com)

    SvarSlet
  33. Jeg er med : ) Her ser hyggeligt ud... glæder mig til at følge med!

    SvarSlet
  34. Fede halskæder - den chance hopper jeg også på :-) Glæder mig til at følge din blog - og vær evt. med i min Give Away, som trækkes den 1. maj :-)

    SvarSlet
  35. Uh, de er fine! Elsker mumier! er med og glæder mig til at følge din blog.

    SvarSlet
  36. Jep, jeg er også på :) Uuh, håber jeg vinder

    SvarSlet
  37. Nej hvor er de skønne - og så bliver de trukket på Lunas 2 års fødselsdag - håber det kan bringe lidt held ;-)
    Jeg er helt klart med:-)

    SvarSlet
  38. Super fine halskæder, er helt sikkert med. Synes dem med stjernerne er fantastiske. :)

    SvarSlet
  39. Nej hvor fint..... Jeg vil også gerne være med... :o)

    God weekend... :o)

    SvarSlet
  40. Jeg kan lige nå at være med! :D

    SvarSlet
  41. Jeg vil også gerne være med :-)
    Kh Regina

    SvarSlet
  42. Jeg vil også gerne være med :-)

    SvarSlet
  43. uh jeg hopper med i lodtrækningen...

    SvarSlet
  44. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  45. Kommer selfølgelig forsent til en herlig giveaway .-) Men pyt jeg bliver så bare en fast læser istedet for ik ?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...