Sider

tirsdag den 28. august 2012

Funny pants in action

Jeg syede for nylig nogle lidt sære bukser og der var en der efterlyste at se dem på, det kommer så her og de er fine nok på synes jeg, dog tror jeg ikke det er et mønster jeg kommer til at bruge overvældende meget, jeg har dog godt nok klippet et par ben mere samtidig med dem her, men mangler lige det helt rigtige til overdelen, så mon ikke der kommer i hvert fald et enkelt par mere.
 


 
Et andet mønster som jeg har brugt indtil flere gange er mit harems knickers mønster, men da vejret jo nok ikke er ret meget mere til knickers, i hvert fald ikke uden strømpbukser eller noget under, har jeg forlænget dem med en bred rib i benet og det kom til at se sådan ud.
 

 
 

5 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre de dér haremknickers - sødebukser og sød model.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. de ser lidt sjove ud de gule, men de giver mere mening nu de er kommet på, lidt ballonshorts med leggins under look

    haremsbukserne er fede med ribkanten, dem kan jeg rigtig godt lide

    SvarSlet
  3. Uuuh det ser sejt ud med den lange rib! gODT TÆNKT!

    SvarSlet
  4. Jeg synes de funny pants er for cool. Et helt andet look!!

    SvarSlet
  5. begge par bukser er rigtig fine, på hver sin måde.
    du er velkommen til, at kigge forbi min blog, hvor jeg har 3 give-aways kørende, bla en fra Tante Grøn :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...