Sider

lørdag den 4. august 2012

T-shirt

Så har jeg kastet mig ud i mere ukendt farvand, denne gang en t-shirt i jersey med skyer.
Mønsteret er fra Ottobre nr 3, 2011 og jeg synes det er rigtig fint med den amerikanske lukning i halsen, det giver lige lidt mere detalje når ribben når helt ud til ærmerne. Tror jeg skal have lavet nogle med lange ærmer også, de er nok mere anvendelige i det danske vejr.
Jeg er heldigvis blevet positivt overrasket over det her med at sy i jersey, både første og det her andet forsøg er jo gået fint, det er slet ikke så frygtelig farligt som jeg har gået og bildt mig selv ind, dog er jeg nødt til at bruge nogle flere knappenåle end jeg ellers gør, jeg er en af dem der ikke rigtig gider det der med nåle, men med det her stof tør jeg ikke lade være


9 kommentarer:

  1. Hvor er den flot! Sejt gået :-)

    SvarSlet
  2. Wauuu den er FIN!! Godt gået! :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  3. Hvor er den bare smart... dejligt stof. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Wuaw den er helt fantastisk!! Jeg kan næsten ikke tro at det ike var svært. Jeg er lidt "bange" for at sy i jersey.

    SvarSlet
  5. Åh atså hvor er den bare lækker - så fint stof :o)

    SvarSlet
  6. Skønt motiv og skønne farver - nu må jeg da vist få bestilt nogle af de skyer!

    SvarSlet
  7. Øj, hvor er den fin! Jeg har også brugt mønstret til min søn og lavet lange ærmer i. Perfekt i første hug! Lige min stil :-) Fortsat god søndag!

    SvarSlet
  8. Tak de damer, hvor er i flinke ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er fin - er vild med farvekombi og så er jeg forelsket i skyer!

      Line
      www.linesforunderligeverden.blogspot.com

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...