Sider

fredag den 3. august 2012

Retro Garagen make-over sneakpeak

Sune som har Retro Garagen i Brædstrup har brugt juli måned på at give hans Garage et løft, i dag var der så snigpremiere på Garagen (som genåbner igen i morgen og søndag 11-15) med drinks og snacks, jeg var selvfølgelig et smut forbi for at se de nye tiltag, og hvor er der blevet fint og mere luftigt og overskueligt. En del af tingene er kommet på lager sådan at de ting der er fremme har mere plads.
Jeg skal lave en billedreportage lidt senere så i kan se de alle lokalerne, i dag tog jeg bare lige et par enkelte billeder af den nye "Sy-pige-lounge" og så kan i glæde jer til resten kommer.
Jeg gik selvfølgelig heller ikke helt tomhændet derfra, et lækkert vattæppe i gule farver og et enkelt dynebetræk kom med hjem.







8 kommentarer:

  1. ej jeg MÅ altså ha taget mig sammen til at ta turen derop snart!

    SvarSlet
  2. Ja, hold da op en forandring. Klokkestrengen med Snehvide gad jeg da godt lige eje:-) Knus Heidi

    SvarSlet
  3. Åh, jeg må da også på visit! Er han dyr?

    SvarSlet
  4. Ååååhr ja!!!

    Jeg spørger om det samme som May-Britt:-)

    SvarSlet
  5. Ej det er godt og meget mere overskueligt i 'stof-afdelingen'! Jeg ser noget stof jeg gerne vil eje... hmm, det må snart være tid til, at vende næsen mod Brædstrup igen :) Og til dem der spørger om han er dyr vil jeg sige nej! Jeg tror det dyreste betræk jeg fik med derfra kostede omkring 70 kr.. jo mere 'retro-korrekt' jo dyrere, men stadig i den absolut gode ende, sammenlignet med priser på f.eks. trendsales.

    God weekend :)

    SvarSlet
  6. jeg må meget snart have mig bevæget op til ham der sune, alene på billederne ser jeg flere ting jeg ikke kan leve uden :)

    SvarSlet
  7. Hvor er det en smuk forvandling!! Må helt klart snart forbi igen!
    (Sirisunivers.blogspot.dk)

    SvarSlet
  8. Hejsa,

    Har Sune stadig sin retro-garage. Ved du hvad hans åbningstider er?

    KH Pernille

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...