Sider

søndag den 12. august 2012

Sættekasser

Jeg har haft to sættekasser liggende i virkelig lang tid og jeg har bare ikke fået gjort noget ved dem. Det har jeg så nu, Johannas værelse har fået en make over, hun er flyttet i en større seng og der er ændret en hel masse. Jeg mangler lige de sidste detaljer før jeg er helt tilfreds, derfor kommer der ikke billeder af det endnu, men de to sættekasser er fikset og hængt op, så det er en lille forsmag.
Johanna har selv sat figurer i den ene og den anden mangler stadig beboere.




5 kommentarer:

  1. Åh ja, sådan nogle fine sættekasser. Må jeg spørge hvor du har de små Cirkeline figurer fra- og pelikan og Pingo:-) Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi, Cirkeline og musene har jeg købt i Netto på et tidspunkt og figurerne fra Rasmus Klump, Mumi troldene, Den orange Barbapapa og de fleste af Smølferne er fra min egen barndom, så de er jo virkelig gamle ;-)

      Slet
  2. Ej, hvor er de lækre de sættekasser:) Ny fast læser af de blog. Kig forbi her:)

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare blevet fine!!! ser så hyggeligt ud!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...