Sider

tirsdag den 14. august 2012

Slangen i paradiset

Slangen er en stofslange som jeg lige har færdiggjort til Johanna, hun har skiftet til en større seng i stedet for tremmesengen, faktisk den seng jeg selv har ligget i som barn og min far har ligget i den da han var barn, og jeg synes der manglede en form for rand/afskærmning i kanterne og der er en stofslange jo helt perfekt, at slangen så hedder Louise og er rigtig god til at skræmme tigre, monstre og spøgelser væk gør jo absolut heller ikke noget.
Paradiset er Johannas nye værelse, som jo egentlig slet ikke er nyt, der er bare blevet flyttet lidt rundt, opgraderet og tilføjet/byttet til nyt.
værelset er meget lille, men også ganske hyggeligt når det bliver udnyttet så godt som det lige er muligt.












2 kommentarer:

  1. Virkelig hyggeligt værelse - meget inspirerende - SÅ inspirerende at jeg bliver nødt til at komme i gang med Carlas værelse:-) Hvor fedt at I har den seng - jeg synes det er så hyggeligt med sådan noget der kan gå i arv.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Kan sørme godt forstå at Johanna Ser SÅ glad ud.. det ville jeg også være hvis jeg havde sådan et fantastisk værelse :0)

    Så johanna og hendes farmand ude ved aktivitetsdagen idag.. hun har vildt begejstret for legen med faldskærmen og boldende der kom flyvende :0)

    GOd weekend.

    Kh Nanna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...